006. What do you mean


Hej misie!
Jak ten czas szybko leci! Od ostatniego postu minęły dwa tygodnie, nawet nie wiem kiedy to zleciało. Ostatni tydzień wakacji chciałam wykorzystać na 100% i myślę ,że mi się to udało. Niestety w tym czasie moja wena do grafiki gdzieś uciekła i niestety spod mojej myszki wyszło niewiele. Praktycznie wszystkie rzeczy ,które dziś wam zaprezentuję zrobione zostały jeszcze w wakacje. 
Jak wam minął pierwszy tydzień w szkole? U mnie jest tragicznie. Mój plan lekcji jest beznadziejny - od poniedziałku do czwartku włącznie zaczynam lekcje na 7:10 natomiast w piątek mam na 8:50 ale siedzę do 15:15. Codziennie mam praktycznie po 7/8 lekcji. Ehh druga technikum nie jest wcale taka łatwa jak mówili. Wasz plan lekcji też jest taki okropny?
Na dziś przygotowałam: 4 ikony, 4 sygnatury (jedna ze współpracy), 2 blendy (jeden ze współpracy) i paczkę czcionek. 




#ikony
   

#sygnatury
^ współpraca z Allison


#blendy
^ Współpraca z Allison

#czcionki



Pozdrawiam, Zaula


3 komentarze:

  1. Właściwie, to mój pierwszy tydzień w szkole minął dobrze, bo nie wyciskali za bardzo, jednakże już zapowiadają nam kartkówki, sprawdziany i inne formy dopytywania. Co do części graficznej, to po pierwsze dziękuję za współpracę, a po drugie to każda rzecz tutaj mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielono dziś! Pobieram dużo dodatków z Twojego bloga! Są nieziemskie. Mam jeszcze takie pytanie, czysto teoretyczne, ponieważ nie mam bloga - czy można używać np. Twoje sygnatury w postach, oznaczając Cię przy tym?
    xoxo,
    JMonster ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorobcia! Coś dawno tu nie zaglądałam! Przepraszam za to. Ale dopadła mnie prawdziwa choroba. Angina to czyste cholerstwo.
    SYGNATURKI *,* Zdecydowanie najlepsze z tej notki. Njabradziej podobają mi się współpraca z Allison i ta z Niall'em. Nagłówki też są świetne. ♥
    Pozdrawiam!
    half-a-heart-graphic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes