004. Where are you now

Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now" with Justin Bieber

Hejcia!
Dziś znów spóźniona dodaję post ale wróciłam do domu po 15 i jestem strasznie zmęczona. Nie pojechałam jednak do tej Wawy. Niestety. Jednak w piątek na 10 godzin przed wyjazdem dowiedziałam się ,że jadę w sobotę nad morze. Miałam niespełna trzy godziny na spakowanie się i dojechanie do wuja. 
Wyjazd był naprawdę udany i aż szkoda ,że byliśmy tylko jeden dzień. Wróciłam z nowymi książkami do czytania, pocztówkami i opalenizną. z chęcią bym tam wróciłam.
W tym tygodniu mam zamiar wziąć się za nowy szablon główny więc jak będziecie mieli jakieś problemy z dostępem do bloga to będę wgrywać.
Dziś tylko: 4 ikony, 2 sygnatury, 2 bannery, 4 blendy (2 ze współpracy z Pandzią), 1 szablon, paczkę bardzo letnich stocków i paczkę czcionek.


#ikony
   

#sygnatury

#bannery


#blendy
 
with Renfri
  
with emergency
Myślę ,że to moja pierwsza i ostatnia
praca z anime, nie nadaję się do tego ;-;

#szablony

O szablonie:
1. Szablon jednokolumnowy.
2. Widgety: Lista linków.
3. Kolumna bloga nieruchoma.


#stocki

#czcionki





1 komentarz:

  1. Znalazłam się tutaj przez przypadek, ale stwierdzam, że twoje prace są niesamowite. W szczególności sygnatura z Justinem. Oby tak dalej :) Piszę ten komentarz, bo wiem ile to daje chęci do dalszej pracy.
    Pozdrawiam Eternity.

    OdpowiedzUsuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes