26. But I know I won't be home


Ten post wisi sobie w wersjach roboczych już od bardzo dawna i w sumie nie wiem czemu nie opublikowałam go wcześniej. Okej, chciałam dać tutaj więcej rzeczy ale najzwyczajniej w świecie nie dałam rady. Od kilku tygodniu nie zrobiłam nic w photoshopie a wszystko co będziecie mogli zobaczyć niżej zostało zrobione jakoś na początku roku.
Nie wyobrażacie sobie jak bardzo chciałabym wrócić tutaj, do regularnego dodawania postów, do was. Niestety nie jestem na razie w stanie tego zrobić. Szkoła całkowicie mnie zabija a gdzie tu jeszcze rok wytrzymać ehhh technikum ;-; Przez to, że w niej tyle czasu spędzam przed monitorem pisząc strony, programując lub tworząc bazy danych naprawdę nie mam siły ani ochoty siadać w domu do kompa i robić cokolwiek. A jeśli już zdarzy mi się go włączyć to kończy się na oglądaniu seriali lub bezsensownemu scrollowaniu głównych stron facebooka, twittera czy tumblra.


Na szczęście niedługo (bo już 24 kwietnia) zaczynam praktyki zawodowe i mam nadzieję, że przez ten czas będę mogła ze spokojem usiąść sobie do ps'a i wrócić do regularnego "tworzenia". Mam na ten czas dość dużo zaplanowane więc trzymam kciuki żeby chodź w połowie mi się udało wykonać plan :D
Nie było mnie w grafikosferze ponad trzy miesiące i kompletnie nie ogarniam co się dzieje. Z tego co zdążyłam zauważyć to ten nasz kawałek internetu trochę podupadł ;c mam nadzieję, że czym bliżej wakacji tym więcej blogerów wróci lub chociaż da znać jak mu życie mija. ^^


 



3 komentarze:

  1. Czeeść! Dawno mnie tu nie było :/
    Ogólnie mało bywam na blogach w ostatnim czasie.
    Pierwsze co skradło moje serce to ta sygnaturka. Jest taka kolorowa i taka kjut <3
    Nagłówek z Harrym jest dla mnie trochę za pusty. Dodałabym do niego jakieś stocki, albo wyraźniejsze tekstury dla jakiegoś kontrastu. Dwa kolejne nagłówki są o niebo lepsze. Jeśli z tych dwóch miałabym wybrać faworyta, zdecydowanie wybrałabym ten z Justinem. Wydaje mi się pełniejszy i mimo ciemnych kolorów jest delikatny ;)
    Kolorowanka natomiast... No, tu muszę przyznać, że odwaliłaś kawał dobrej roboty :)

    Rozumiem, że brak czasu tobie również nie pozwala wrócić tu na "stałe" więc życzę ci, żeby wszystko się w końcu ułożyło i żebyś mogła znów cieszyć nasze oczy grafikami :)

    Pozdrawiam serdecznie.
    Scar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej, no to ten:
    sygna- świetne kolory, jejku, jestem pod wrażeniem!
    Nagłówek z Harrym rzeczywiście nieco pusty, ale napis- bomba moim zdaniem ;)
    W drugim podoba mi się kompozycja, a w trzecim praktycznie wszystko (+ za Bellę ♥)
    Kolorowanie też Ci b ładnie wyszło c:
    Pozdrawiam, życzę dalszej weny i zapraszam do siebie na ingulaines-graphics.blogspot.com
    Ingulaine xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, cześć! Zajrzałabyś na mejla, moja droga? Zostawiłam tam dla Ciebie małe co nie co ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes