22. It's late, so shut up


wow a kto to pojawił się po takim czasie? wow bijcie brawa i chowajcie się do schronów bo koniec świata jest bliski
No to po tym jakże dramatycznym wstępie witam was po huh prawie dwóch miesiącach przerwy? tak, chyba tak. Czuje się z tym źle ,że zostawiłam was bez słowa wyjaśnienia ale byłam obecna na secret-templates jakby ktoś nie zauważył hehe
Ostatnie tygodnie to ciężki dla mnie czas i póki co nic się nie poprawia, wręcz przeciwnie - jest coraz gorzej. Moja przeszłość chyba chce mnie znów odwiedzić ;-;
Nie będę wam tu pitupitu o swoich problemach więc przejdę do skromnej części graficznej postu. Mam dla was na dziś dwie sygnaturki, dwa blendy, jedno zamówienie, trzy koloryzacje i dwie wattpadowe okładki. Mam nadzieję ,że coś wam przypadnie do gustu i koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie o pracach!


#sygnatury

#blendy
 

#szablony zamówienia

#koloryzacje

#okładki na wattpad

obie okładki są wykonane do moich opowiadań




7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten szablon, co jest na głównym. (I nie, nie tylko dlatego, że kocham Selenę hehe)
    Ostatnio zaczęłam się zastanawiać, kiedy tutaj wrócisz XD W końcu, moja droga!
    Obie sygnaturki bardzo mi się podobają, ale pierwsza chyba bardziej. Ale i tak najlepszy jest drugi blend! Omg, jest niesamowiiity! *-* NAUCZ MNIE TAK XD Ta kolorystyka, kompozycja i napis... Wszystko takie idealne. Jeju. Kocham. ♥ Ale szablon też niesamowity. Też kocham ♥♥♥
    No to ściskam cieplutkoo! I zapraszam do siebie!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go uwielbiam! Ale niestety jest tylko przejściowy :c
      Dziękuję Alessa! ♥

      Usuń
  2. Hejka! Miło, że mimo wszystko coś wrzuciłaś :D Mnie najbardziej z postu spodobał się szablon na zamówienie. Jest bardzo dobrze zaplanowane, wykonanie jest mistrzowskie, a efekty? pewnie też bardzo czarujące. Czekam na kolejną notkę, a tym czasem zapraszam również do siebie, gdzie kolejek do komentowania nie ma :")
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  3. Blend z zayayanem wygrał wszystko, ale trochę mi do niego napis nie pasuje... ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeeeść! :D Cieszę się, że wreszcie mogłam tu zajrzeć c: Tak coś myślałam, że znajdę tu jakieś prace z Zaynem. I się nie pomyliłam, no kto by pomyślał xD Najbardziej spodobał mi się ten pierwszy nagłówek. Wielki Zayn *-* Coś pięknego ♥ xD No a teraz na poważnie. Podobają mi się kolorki w obu nagłówkach i to, jak fajnie rozłożyłaś stocki i samego Malika. Nic tylko pozazdrościć talentu <3 Z sygnaturek pierwsza przypadła mi bardzo do gustu (i wcale nie dlatego, że nie lubię Rihanny). Kolorki jak najbardziej na + no i rozmieszczenie napisów. Świetnie! :) No i szablon. Jest tak samo uroczy jak Calum :D Coś pięknego c:
    + Okładki bardzo mi się podobają. Są takie minimalistyczne i wszystko na nich widać, a nie to, co na niektórych z Wattpada xD

    Pozdrawiam!
    Życzę mnóstwo weny, czasu i przede wszystkim zdrowia :)
    Scar /

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz mnie zabić! Boże, kiedy ja ostatnio u ciebie byłam? :0 Szablon główny jest-O BOŻE, JEZUS MARIA-fantastyczny! ♥ Strasznie podoba mi się twoje kodowanie szablonów, aw! Może miałabyś ochotę na wspólny szablon? ^^ Sygnaturka z RiRi i drugi nagłówek z Zayn'em-zakochałam się <3 Szablonik jest wyśmienity ♥♥ (czemu opisuję twoje prace, jakbym opisywała czekoladę? :') :D XD)
    Pozdrawiam kochana i zobaczysz, wszystko w Twoim życiu na pewno się ułoży! :*

    Danni xx.

    OdpowiedzUsuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes