014. And there's a hurricane underneath it


Cześć misie!
Jak tam u was? Jesteście zdrowi czy raczej poszliście w moje ślady i chorujecie? Cały tydzień w domu na okropnym antybiotyku. eww A w sobotę osiemnastka kumpla.:c
Jak widzicie zrobiłam nowy szablon główny - koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie! Mi osobiście strasznie się podoba i przywołuje wspomnienia z dzieciństwa :") ahh te potwory i spółka.
Dziś znów nie mam dla was za dużo bo tylko dwie sygnaturki, jeden banner i cztery blendy. Miał być jeszcze szablon ale źle się dziś czuję i już go nie zrobię. Pojawi się na pewno w następnej notce.


#sygnatury


2 komentarze:

  1. Świetny główny, ale niestety muszę zmniejszyć ekran do 90%, bo lewa kolumna zasłania mi część posta :c
    Pierwsza sygnaturka jest boooska! *p* Uwielbiam taką kolorystykę, może jedynie zmieniłabym kolor napisu na jakiś żywszy pomarańcz:3 Nagłówki są cudowne, szczególnie ten pierwszy. Niby nic, a jednak c':
    Pozdrawiam cieplutko!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Postaram się coś pokombinować żebyś nie musiała zmniejszyć szablonu. c:

      Usuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes