011. I feel better when I'm dancing


Witam serdecznie mordeczki! Jak wam życie mija?
U mnie po staremu, nauki dużo, nie mam nawet czasu żeby sobie kichnąć w spokoju.:D Na szczęście w piątek, punkt 15:15 zaczęłam ferie! Dwa tygodnie błogiego lenistwa zapowiadają się strasznie pracowicie. Mam do zrobienia kilka projektów do szkoły, trochę dużo nauki i jeszcze więcej notatek do zrobienia. A luty wcale nie zapowiada się kolorowo - więcej nauki, więcej testów, kartkówek. Jedynym plusem chyba będą dwa konkursy graficzne ,które odbędą się w mojej szkole.
Tak sobie ostatnio liczyłam i się doliczyłam ,że niedługo będą pół-urodzinki Colorful Squares. Jak ten czas szybko leci! Dopiero co publikowałam tu drugi post.:) Na końcu tej notki mam dla was małe ogłoszenie w związku z tym.
W końcu znalazłam czas żeby zrobić nowy główny! Jak wam się podoba? Nie jest jakiś wymyślny, przesadny czy naładowany grafiką. Szablony w tumblr'owym stylu już od dawna skradły moje serduszko i nie chcą go oddać.


#ikony
   
Zaraz będzie ,że napis nie pasuje do ostatniej ikonki.
Uważam ,że pasuje idealnie - ludzie ,którzy się rozpadają często tego nie pokazują - ukrywają i duszą to w sobie. Rozpadają się po cichu w samotności. A na ich twarzach zawsze będzie duży, nieszczery uśmiech.:)


#sygnatury

#blendy


#inne
Okładka do płyty Halsey ,w której jestem ostatnio zakochana!


~*~
Chciałabym was również zaprosić na imprezę pół-urodzinową z okazji pół roku Colorful Squares
 

1 komentarz:

  1. Blog został już dawno przyjęty do spisu (dopiero teraz piszę, bo znalazłam w końcu chwilę)

    Pozdrawiam
    Grafika na widelcu
    (katalog)

    OdpowiedzUsuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes