009. Got to see what it feels like

   

Hejka naklejka!
Dziś na szybko i niewiele. Ten tydzień to była jakaś masakra. Nikomu nie życzę powrotu po dwóch tygodniach pobytu w szpitalu takiej ilości materiału do nadrobienia. I mam na to tylko ten weekend! Kochani nauczyciele. Niestety brak czasu = brak jakiś fajnych prac, dlatego dzisiaj tylko cztery ikony, jeden banner, trzy nagłówki i jedna tapeta dla pulpitu ,z której osobiście korzystam.
Nie wiem czy post pojawi się w przyszłym tygodniu ,ponieważ wszystkie zapasy jakie miałam skończyły się a nie wiem czy dam radę coś wyskrobać.:(
Nie zostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego dnia / wieczoru / nocy (zależy kiedy przeglądanie posta) i zabrać się za robienie notatek.


#bannery

#blendy




#tapety


Jeśli uda mi się znaleźć trochę czasu to zrobię nowy główny.
Więc jeśli będziesz mieć problem z dostępem to najprawdopodobniej właśnie zmieniam szablon.:)

1 komentarz:

  1. Pierwszy nagłówek jest najlepszy! Podobają mi się w nim te kwiatki.. xd
    Pozwolę sobie dać ci małą radę - używaj topazu, albo jakiegoś innego efektu, wtedy prace będą takie.. spójniejsze, gładsze.. nie wiem jak to nazwać :D
    Pozdrawiam, Shandie ^^

    OdpowiedzUsuń

Zaula, 2017 | credits: helpblogger, rinnelasair, fontawsome, htmlcolorcodes